Język hiszpański

Język hiszpańskLavida dla dzieci – zajęcia mają na celu wprowadzenie dzieci w świat języka hiszpańskiego poprzez zabawę, piosenki, gry. Wszystko po to, aby zakiełkowała w nich chęć do nauki języka , aby hiszpańskie słowa i jego nauka kojarzyła się z przyjemnymi rzeczami, aby dziecko czuło radość i satysfakcję z każdego poznanego wyrażenia, aby zaznajomić się i oswoić się z nieznanym językiem, aby w końcu móc komunikować się z prawie z połową świata, która mówi po hiszpańsku i czerpać z tego radość. Autorski program zajęć opiera się przede wszystkim na zabawie przez, którą dzieci uczą się najchętniej. Tworzony jest na podstawie materiałów kreowanych specjalnie dla danej grupy wiekowej (np. piosenki stworzone na melodie znanych polskich piosenek) oraz wszelkich dostępnych pomocy zarówno w kraju jak i za granicą. Na tych zajęciach dzieci (w zależności od indywidualnej percepcji każdego z dziecka) już po pierwszych, drugich zajęciach potrafią zanucić powitanie w języku hiszpańskim !!!

Kim jestem: Aleksandra Małowiejska – studia na UAM (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza) w Poznaniu, WSJO (Wyższa Szkoła Języków Obcych) w Poznaniu, Universidad de Valladolid w Hiszpanii. Przez pewien okres równolegle z nauczaniem zajmowałam się również tłumaczeniami (między innymi Międzynarodowe Targi Poznańskie, Konferencja prasowa w ramach rozgrywek UEFA, współpraca z FC Barcelona w ramach turnieju dziecięcego, tłumaczenia w ramach Tygodnia Kina Hiszpańskiego). Miałam również okazję mieszkać i pracować w Hiszpanii. Jeśli chodzi o nauczanie to oprócz przygotowania merytorycznego posiadam praktykę w nauczaniu: dorosłych, młodzieży i dzieci. Właśnie grupa najmłodszych jest dla mnie najwdzięczniejszym i zarówno najbardziej wymagającym „klientem”. Uwielbiam język hiszpański i jego szeleszczące „ese” oraz wibrujące podwójne „erre”. Jeszcze bardziej uwielbiam dzieci, a będąc mamą dwóch Smyków nieobce mi są „humory” i „nie-humory” najmłodszych. Każdy uśmiech dziecka jest dla mnie jak promyk słońca, dlatego staram się by na moich lekcjach było tych promyków jak najwięcej wkładając w zajęcia oprócz profesjonalizmu, zaangażowanie, pasję i radość.